Online storing melden van deur- en docksystemen
Mocht u onverhoopt te maken krijgen met een storing aan uw deur of dock, dan staat Flexx Service graag voor u klaar. Wij bieden u eerlijke en snelle service op een concurrerend prijsniveau.
Nu storing meldenHoe werkt Flexx Service B.V.?
Een storing is een plotseling optredend ongewenste gebeurtenis, het verstoort een proces, is vaak de aanleiding tot stilstand en kost dus geld!
Ook bij uw deuren of docksystemen zijn storingen niet altijd te voorkomen. Een gedegen preventief onderhoud kan het aantal storingen wel beperken, maar uitsluiten blijkt in de praktijk helaas onmogelijk.
Mocht u onverhoopt te maken krijgen met een storing of schade, dan bent u bij Flexx Service aan het juiste adres. Wij hebben voor u een geheel merkonafhankelijk, overzichtelijk, transparant en betaalbaar online servicesysteem met een landelijke dekking, welke u 24 uur per dag, 7 dagen in de week kunt raadplegen en inschakelen wanneer u dat wenst. In 4 korte stappen meldt u online een storing in onze Flexxbox. Indien ingelogd in “Mijn Flexx Service” kunt u de melder, melddatum, servicehistorie en uitvoering tot en met factuurniveau online raadplegen. Nooit meer vragen dus!
Samenvattend kunnen we zeggen: Flexx Service staat “Non Stop” voor u klaar voor het onderhouden, repareren, vervangen of verhelpen van storingen aan uw deur of docksysteem. Niet gebonden aan een merk of type, waardoor u slechts één aanspreekpunt heeft!
Wilt u een persoonlijk contact, belt u dan met onze Flexxlijn op telefoonnummer 0318-300618.