Flexx service logo

Online storing melden van deur- en docksystemen

In een paar korte stappen meldt u online een storing in onze Flexxbox. Geen lange telefonische wachtrijen of een oneindig keuzemenu, maar simpel, snel en efficiënt. Het kost u als klant maximaal 1 minuut om een online storing- of schademelding te melden.

Nu storing melden

Hoe werkt Flexx Service B.V.?

Een storing is een plotseling optredend ongewenste gebeurtenis, het verstoort een proces, is vaak de aanleiding tot stilstand en kost dus geld!

Ook bij uw deuren of docksystemen zijn storingen niet altijd te voorkomen. Een gedegen preventief onderhoud kan het aantal storingen wel beperken, maar uitsluiten blijkt in de praktijk helaas onmogelijk.

Mocht u onverhoopt te maken krijgen met een storing of schade, dan bent u bij Flexx Service aan het juiste adres. Wij hebben voor u een geheel merkonafhankelijk, overzichtelijk, transparant en betaalbaar online servicesysteem met een landelijke dekking, welke u 24 uur per dag, 7 dagen in de week kunt raadplegen en inschakelen wanneer u dat wenst. In 4 korte stappen meldt u online een storing in onze Flexxbox. Geen lange telefonische wachtrijen of een oneindig keuzemenu, maar simpel, snel en efficiënt. Het kost u als klant maximaal 1 minuut om een online storing- of schademelding te maken. Van de opvolging, uitvoering en oplevering houden wij u middels e-mail op de hoogte. Zo weet u altijd wanneer uw deur of docksysteem weer werkend is. Indien ingelogd in “Mijn Flexx Service” kunt u zelfs de melder, melddatum, servicehistorie en uitvoering tot en met factuurniveau online raadplegen. Nooit meer vragen dus!

Samenvattend kunnen we zeggen: Flexx Service staat “Non Stop” voor u klaar voor het onderhouden, repareren, vervangen of verhelpen van storingen aan uw deur of docksysteem. Niet gebonden aan een merk of type waardoor u slechts één aanspreekpunt heeft!

Onder de diverse knoppen op onze website vindt u een overzicht van de unieke onderhoudsconcepten, servicediensten en het producten pallet.

Wilt u liever een persoonlijk contact, belt u dan met onze Flexxlijn op telefoonnummer 0318-300618.

  • U bent al klant

    Login met uw gebruikersnaam en wachtwoord.

  • Storing doorgeven

    Online melding via de Flexxbox
    of telefonisch naar 0318 300 618.
    Juiste locatie, hal, (indien van toepassing) deur of dock doorgeven

  • Urgentie van storing selecteren

    • Reparatie bij regio service
      (voor niet urgente storing)
    • Spoedig (binnen 1 week)
    • Urgent (binnen 2 dagen)
    • Direct (binnen 6 uur na melding)
  • Aard van de storing vermelden

    Korte omschrijving, niet verplicht. Van hieruit verder naar een samenvatting van uw melding.

  • Overzicht melding & versturen

    Melding van de storing correct en compleet? Klik dan op de verzendknop. U ontvangt van ons een bevestingsmail. U kunt de geplaatste melding altijd nog terugvinden bij 'Historie'

Storing melden